Deklaracja dostępności
Szkoła Podstawowa im.Jana Pawła II w Dziadkowicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony zsdziadkowice.szkolnastrona.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- W filmach nie ma napisów dla osób niesłyszących i głuchych. Wszystkie nowe filmy dodawane na naszej stronie od dnia 24.03.2025 r. będą miały już takie napisy.
- Formularz kontaktowy nie ma etykiet tekstowych, powiązanych z polami i może być problematyczny dla osób korzystających z czytnika ekranu. Można skontaktować się z nami pisząc na adres e-mailowy sekretariat@spdziadkowice.pl lub dzwoniąc do nas na nr 856 571 014.
- Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.
Nadmierne koszty
- "Wirtualny spacer" nie jest dostępny cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako "nadmierne obciążenie" opisane w ustawie o dostępności cyfrowej. Oceniliśmy to na podstawie Analizy kosztów dostępności cyfrowej funkcji wirtualnego spaceru. (PDF)
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Łącze do raportu z przeprowadzonej samooceny:https://spdziadkowice.pl/bip/p,28,raport-o-stanie-zapewnienia-dostepnosci-podmiotu-publicznego
Skróty klawiszowe
Szkolnastrona.pl nie posiada niestandardowych skrótów klawiszowych. Korzystamy ze skrótów standardowych .
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Robert Zalewski — mejlowo sekretariat@spdziadkowice.pl lub telefonicznie 85 6571014.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Robert Zalewski — Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dziadkowicach,
- Adres: Dziadkowice 1d, 17-306 Dziadkowice,
- mejl: sekretariat@spdziadkowice.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi główne wejście od strony północnej. Do wejścia można dojść z parkingu znajdującego się przed szkołą. Na parkingu jest wyznaczone jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych. Drugi podjazd znajduje się też od strony północnej, przy wejściu na salę gimnastyczną. Wejście główne jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły. Ponadto są jeszcze dwa wejścia od strony placu szkolnego - jedno przy boisku, drugie przy kuchni. Oba mogą być użyte jako wyjścia ewakuacyjne.
Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi. Dostęp do sekretariatu szkoły jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym bądź osobiście przy pomocy pracowników obsługi. Dla osób z psem przewodnikiem jest możliwość wejścia tylko do pomieszczeń biurowych. W budynku na każdym poziomie (piwnica, parter, pierwsze i drugie piętro) znajduje się korytarz. Schody w środku budynku (pierwszy i ostatni schodek) są oklejone taśmą antypoślizgową o kontrastowym kolorze. Budynek nie posiada wind i przystosowań dla osób niepełnosprawnych. W szkole nie można skorzystać z tłumacza języka migowego.
Szczegółowy opis dostosowania naszej placówki.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Szkoła nie tłumacza języka migowego. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.